Általános Szerződési Feltételek

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

Kérünk, hogy vásárlás előtt figyelmesen olvasd el a vásárlási feltételeinket és kizárólag abban az esetben vedd igénybe szolgáltatásainkat, ha annak minden pontjával egyetértesz és kötelező érvényűnek tekinted magadra nézve!

A Webshop működésével, megrendelési és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésedre állunk!

A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) Interpage Szolgáltató Kft. (Kapcsolattartó: Kákonyiné Szajkó Szilvia, Székhely: 2112 Veresegyház Hársas u. 21., Cégjegyzékszám: 01-09-898684, Adószám: 14321436-3-13 ) továbbiakban: Szolgáltató, és a Szolgáltató által a www.kezmuveres.hu Weboldalon keresztül nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő ügyfél (a továbbiakban: Vevő) jogait és kötelezettségeit tartalmazza. (Szolgáltató és Vevő a továbbiakban együttesen: Felek).

Az ÁSZF minden jogügyletre és szolgáltatásra vonatkozik, amely a kezmuveres.hu weboldalon található elektronikus piactéren (a továbbiakban: Webshop) keresztül történik.

A Webshop elérhetősége: www.kezmuveres.hu/uzlet

Cégadatok

Az InterPage Kft. fontosabb adatai a következők:

Cégnév: InterPage Szolgáltató Kft.
Székhely: 2112 Veresegyház Hársas u. 21.
Cégjegyzékszám: Cg. 01-09-898684
Nyilvántartó cégbíróság: Pest Megyei Bíróság, mint cégbíróság
Adószám: 14321436-3-13.
Képviselő neve: Kákonyiné Szajkó Szilvia
Telefon: 06 20 80 33 001
Email cím: info@kezmuveres.hu
Ügyfélszolgálat: 06 20 80 33 001, info@kezmuveres.hu

Kérdés esetén e-mailben az ügyfélszolgálatot keresve szívesen nyújtunk segítséget, javaslatot, információt.

 

  1. Általános feltételek, felek közötti szerződés létrejötte

  • Megrendelés menete

A Webshop felületen keresztül lehetséges a termékek megrendelése.

A kiválasztott terméket a „Kosárba rakom” gomb segítségével kell a virtuális kosárban elhelyezni. Ezután folytatható a vásárlás („Vásárlás folytatása” gomb) vagy megtekinthető a kosár tartalma („Kosár megtekintése” gomb), ahol lehetőség van a megrendelt mennyiségek módosítására vagy a „Tovább a pénztárhoz” gomb megnyomásával lehet véglegesíteni a megrendelést.

A Pénztár oldalon van lehetőség kuponkód beváltásra illetve saját fiókba bejelentkezni, ha Vevő rendelkezik felhasználói fiókkal egy korábbi regisztráció alapján (ekkor a rendszer automatikusan kitölti a megrendeléshez szükséges adatokat).

Vevő számára Szolgáltató regisztráció nélkül is lehetőséget nyújt vásárlásra, kizárólag a küldemény sikeres kézbesítéséhez szükséges adatok megadására van szükség a Pénztár oldalon.

A Pénztár oldalon kell megadni a kiválasztott Szállítási módot és a Fizetés módját.

A megrendelő adatlap valamennyi kötelezően kitöltendő mezőjének kitöltését és a beírt adatok ellenőrzését követően, a „Megrendelés elküldése” gombra kattintással véglegesítődik a megrendelés. Szolgáltató ekkor értesül a rendelésről Vevő pedig egy automatikus e-mailt kap, melyben szerepelnek a megrendelés részletei és a rendelésazonosító.

A megrendelés nem helyes kitöltéséből (e-mail cím, szállítási cím, telefonszám) eredő kényelmetlenségekért, károkért Szolgáltató felelősséget nem vállal.

A megrendelés beérkezését követően Szolgáltató a lehető legrövidebb időn belül (max. 48 óra) felveszi a kapcsolatot Vevővel (visszaigazoló e-mailt küld) a megrendelés részleteiről a várható teljesítés időpontjáról. Amennyiben Vevő a pontos paraméterek ismeretében írásban (válasz e-mail 24órán belül) nem áll el a vásárlástól, úgy Felek között létrejön a szerződés.
A szerződés létrejötte Szolgáltató részéről teljesítési, Vevő részéről fizetési kötelezettséget von maga után.

Kedvezmény kupon

A www.kezmuveres.hu weboldalon lehetőség van hírlevélre feliratkozni. Szolgáltató a hírlevélre feliratkozottaknak előre meg nem határozott időközönként hírlevelet küld. Szolgáltató saját döntése szerinti, változó időközönként kedvezmény kupont küld a feliratkozottaknak megküldött hírlevélben.

A kedvezmény kupon tartalmaz: egy kódot, a kedvezmény mértékét százalékban vagy annak pontos összegét és a felhasználhatósága határidejét.

  • Termékjellemzők

Az egyes termékek lényeges tulajdonságait, jellemzőit a konkrét árucikkre kattintva, annak információs aloldaláról lehet részletesen megismerni.

A terméknél megjelenített kép időnként több ugyanolyan, vagy eltérő méretű terméket ábrázol, illetve előfordul, hogy sokféle színben elérhető termék egyféle színű termékfotóval szerepel, ilyenkor a megnevezésben és/vagy a termékleírásban jelezzük, hogy az ár mire, hány darabra, milyen színre vonatkozik.

Felhívjuk a figyelmet, hogy Szolgáltató által értékesített termékek, egyedi, kézzel gyártott termékek. Ezek alapján, amennyiben egyfajta termékből több is készül, úgy nincs garantálva, hogy azok teljes mértékben azonosak egymással, kicsi, nem feltűnő eltérés lehet két, azonos tervek alapján készített termék között. Emiatt, a Webshopban szereplő fotón látható termék kismértékben, nem lényeges módon eltérhet a megrendelés teljesítése során a Vevő részére megküldésre kerülő terméktől. Kérjük, hogy megrendelését ennek figyelembevételével küldje meg a részünkre. A kismértékű eltérések nem jelentik Szolgáltató nem szerződésszerű teljesítését, emiatt szavatossági igényt, vagy a szerződésszegés jogkövetkezményeit érvényesíteni nem lehet.

  • Termékek ára, a vásárlás költségei

A kiválasztott termék(ek) mellett feltüntetett ár(ak) bruttó árak, forintban értendők és tartalmazzák az ÁFÁ-t.

A Weboldalról megrendelhető termékek árai változtatásának jogát a Szolgáltató fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja.

Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, így például a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg valamilyen hiba miatt pl. “0” Ft-os vagy “1” Ft-os árú, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében a Vevő dönthet vásárlási szándékáról.

A termékek árán kívül szállítási díjat kell még a Vevőnek fizetnie. A szállítási díj magában foglalja a csomagolás- és a szállítási költséget.

Felár ellenében lehetőség van készleten lévő termékek sürgősségi feladására. +500Ft ellenében Vevő által adott napon délig leadott rendelést Szolgáltató másnap postázza, átadja a futárszolgálatnak.
Készleten nem lévő, de megrendelhető termékek esetében felár ellenében kérhető az elkészítési határidő ésszerű csökkentése. A felár nagyságáról és a határidő rövidítés lehetőségéről Vevő a Pénztár oldalon található „Rendelés jegyzetek” rovatában érdeklődhet megjegyzés formájában. A megrendelés beérkezését követően Szolgáltató a lehető legrövidebb időben belül felveszi a kapcsolatot Vevővel és tájékoztatja a paraméterekről.

  • Fizetés, átvétel módjai

A megrendelt termékek árát Vevő a következőképpen egyenlítheti ki:

  • Készpénzben
    Csak személyes átvétel esetén (kérjük, a pontos összeggel készülj)
  • Közvetlen banki átutalás
    Fizetés közvetlenül a bankszámlánkra melyet a visszaigazoló e-mailben küldünk meg. A megjegyzés rovatban Vevő tüntesse fel a rendelésszámot. A kiszállítás az összeg beérkezését követően történik.
  • Utánvéttel
    A megrendelés ellenértékét a csomag átvételekor kell kifizetni. Ennek plusz díja 300Ft.

A fizetés módját a „Pénztár” oldalon kell kiválasztani.

A megrendelt termékek árát és a szállítási költséget is tartalmazó számlát a Szolgáltató a termékekkel együtt küldi meg a Vevő részére.

Az átvétel módját szintén a „Pénztár” oldalon kell kiválasztani az alábbi lehetőségek közül:

  • Szállítás futárszolgálattal közvetlen banki átutalás esetén
    Akkor kell választani, ha futárszolgálatos szállítást szeretne a Vevő és a vételárat előre Szolgáltató bankszámlájára megfizeti.
    Az utaláshoz szükséges adatokat a rendelést visszaigazoló e-mail tartalmazza.
  • Szállítás futárszolgálattal utánvétel esetén
    Akkor kell választani, ha futárszolgálatos szállítást szeretne a Vevő és a vételárat a csomag átvételekor a futár számára szeretné kiegyenlíteni. Ennek plusz díja 300Ft.
  • Személyes átvétel
    Lehetőség van személyes átvételre (Veresegyház, Hársas utca 21.) előre egyeztetett időpontban. Konkrét nyitva tartás nincs és csak a Webshopban korábban megrendelt termékek átvételére van lehetőség. A székhely nem üzlet!
  • Ingyenes szállítás
    25.000 kosárérték felett illetve időnként ingyenes kuponkód felhasználásakor választható.
  • Szállítási feltételek, díjak

Hetente kétszer van csomagfeladás. Hétfőn és csütörtökön. Sürgősségi feladás 500Ft felár ellenében lehetséges (feltételeket lásd fentebb).

Szolgáltató a postára adás határidejéért vállal felelősséget. A postára adást követően a szállítást végző partnerek a saját üzletszabályzatuk szerinti határidőn belül szállítják ki a küldeményt, azért Szolgáltató felelősséget nem vállal.

Szolgáltató csak Magyarországon belül vállal teljesítést. Országhatáron kívülre nem áll módjában csomagot feladni.

Szállítási díjak:

  • 1-24.999 Ft kosárértékig a szállítás díja közvetlen banki átutalás esetén 1200Ft
  • Utánvétes fizetés esetén plusz 300Ft díjat számítunk fel.
  • 25.000Ft kosárérték felett a szállítás INGYENES
  • Személyes átvétel esetén nem számítunk fel szállítási díjat.

A szállítási díjak a fuvarozó(k) díjszabásának a módosulása esetén változhatnak, melyet minden esetben a jelen ÁSZF-ben és a Webshop felületén is közzéteszünk.

A szállítást végző partnereink:

  • Magyar Posta Zrt

Székhely: 1138 Budapest, Dunavirág utca 2-6.

Cégjegyzékszám: 01-10-042463

  • FoxPost Zrt

Székhely: 3200 Gyöngyös, Batsányi János utca 9.

Cégjegyzékszám: 10-10-020309

A szállítást végző partnereknek átadott adatok szabályozása az Adatvédelmi tájékoztatóban található.

Kérjük a csomag sértetlenségét a kézbesítő jelenlétében szíveskedjék ellenőrizni! Ha sérülést lát, vetessen fel jegyzőkönyvet, s ne vegye át a csomagot. Utólagos reklamációra, illetve az alább szabályozott elállásra a termék sérülése okán akkor van lehetősége a Vevőnek, ha a csomag fizikai sérüléséről szóló jegyzőkönyvet a reklamációval, illetve az elállásról szóló nyilatkozatával együtt Szolgáltató részére bemutatja.

  1. Egyedi termékek megrendelése

Lehetőség van arra, hogy emailben megküldött, esetleg telefonon egyeztetett szempontok (színek, forma) alapján egyedi kérésre készítsünk terméket a Vevő részére. Ennek költsége a hasonló termék 130%-a.

  • Nem kizárólagos egyedi termék: egyedi kérésre, de több példányban gyártott termék:

Amennyiben a Vevő az előzetes egyeztetés során ezt kifejezetten, írásban meg nem tiltja, úgy az általa kívánt szempontok alapján megtervezett termékből több példány készül, amelyet az elkészültét követően megjelentetünk az Webshopban a többi termékhez hasonló módon. A termék elkészültéről és a Webshopban való megjelenéséről emailben értesítjük az igénylőt. Ezt követően az igénylő az általános eljárás szerint vásárolhatja meg az egyedi terméket a Webshopból.

  • Kizárólagos egyedi termék: egyedi kérésre, egy példányban gyártott termék

Amennyiben a Vevő az előzetes egyeztetés során ezt kifejezetten, írásban igényli, Szolgáltató vállalja, hogy az egyeztetett módon megtervezett termékből egyetlen darabot készít és a megrendelést követő legalább 1 évig nem készít további darabokat a kérdéses termékből. Ebben az esetben a termék elkészítését követően szintén felkerül a Webshopba, azonban “Nincs készleten” jelzéssel lesz ellátva. A termék elkészültéről és a Webshopban való megjelenéséről emailben értesítjük az igénylőt. Az 1 éves határidőt a megrendelés Szolgáltató általi visszaigazolásától, vagyis a szerződés létrejöttétől kell számítani.

Vevőt az általános elállási jog illeti meg nem kizárólagos egyedi termék rendelése esetén. Ezzel ellentétben, ha a Vevő kizárólagos egyedi termék gyártását rendeli (amely esetében nem járul hozzá, hogy 1 éven belül további példányok készüljenek), úgy a Vevőt nem illeti meg az elállási jog, tekintve, hogy a kérdéses termék kizárólag az ő részére értékesíthető.

  1. Elállási jog

A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) Kormányrendelet, az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Vevő a megrendelt termék kézhezvételétől számított 14 (tizennégy) napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket.

Nem illeti meg azonban elállási jog a Vevőt olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a Vevő személyére szabtak (lásd kizárólagos egyedi termékek rendelése).

Az elállási jog gyakorlására nyitva álló határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen a Vevő, vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi. A termék visszaküldésének költségét a Vevőnek kell viselnie. Az elállási jog gyakorlása esetén a Vevőt a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, Szolgáltató azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.

Szolgáltató a termék visszaérkezését követően a fenti jogszabályok értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a termék vételárát a Vevő részére, bele nem értve a termék megrendelésével együtt fizetett szállítási díjat. A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Vevő más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja, mely nem járhat Vevőre nézve többletköltséggel.

Vevő köteles a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de a szerződéstől való elállására vonatkozó értesítés Szolgáltató részére történő megküldésétől számított 14 napnál semmiféleképpen sem később az eredetivel megegyezően gondos csomagolásban visszaküldeni vagy Szolgáltató címén személyesen leadni.  A visszatérítést Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg sértetlenül vissza nem kapta a terméket.

  1. Szavatosság

  • Kellékszavatosság

A Szolgáltató hibás teljesítése esetén Vevő élhet a kellékszavatossági igénnyel a Ptk. rendelkezései szerint.

Vevő kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Vevő által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha Vevő a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását.

Vevő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de legfeljebb a hiba felfedezésétől számított 2 hónapon belül közölni. A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Vevő igazolja, hogy a terméket Szolgáltató nyújtotta. (számla) A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Vevő köteles bizonyítani, hogy a Vevő által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

  • Termékszavatosság

Ingó dolog (termék) hibája esetén Vevő – választása szerint – kellékszavatossági vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet. Termékszavatossági igényként Vevő kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal (tehát a “nem ilyenre gondoltam” nem ez az eset).

Vevő a termékszavatossági igényét Szolgáltatóval szemben a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. Termékszavatosság esetén a termék hibáját a Vevő köteles bizonyítani.

Szolgáltató kizárólag akkor mentesülhet a termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem lehet érvényesíteni. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényt érvényesíteni lehet.

  • Eljárás szavatossági igény esetén

Szavatossági igény érvényesítése esetén a Vevő kötelessége és felelőssége a szerződés megkötésének bizonyítása (számla bemutatása).

A szavatossági igény teljesíthetőségéről Szolgáltató legkésőbb 5 (öt) munkanapon belül tájékoztatja Vevőt. A szavatossági igény elutasítása esetén Szolgáltató tájékoztatja Vevőt az elutasítás indokáról és arról, hogy békéltető testülethez fordulhat, amennyiben nem ért vele egyet.

Kijavítás vagy kicserélés esetén Szolgáltató igyekszik azt legkésőbb 15 (tizenöt) napon belül elvégezni és teljesíteni.

  1. Panaszügyintézés

Vevő írásbeli panaszt Szolgáltató székhelyére küldött vagy Szolgáltató e-mail címére írt levélben tehet. Az írásbeli panaszt Szolgáltató a beérkezését követően harminc napon belül köteles írásban, érdemben megválaszolni és intézkedni annak Vevővel történő közlése iránt. Amennyiben Szolgáltató elutasítja a Vevő panaszát, úgy a válaszban a jogorvoslat lehetőségéről tájékoztatjuk a Vevőt (panaszának jellege szerint mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti).

A panaszról felvett jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell az alábbiakat:

  • a Vevő neve, lakcíme,
  • a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja,
  • a Vevő panaszának részletes leírása, a Vevő által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke,
  • a vállalkozás nyilatkozata a Vevő panaszával kapcsolatos álláspontjáról, amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása lehetséges,
  • a jegyzőkönyvet felvevő személy és – telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz kivételével – a Vevő aláírása,
  • a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje,
  • telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a panasz egyedi azonosítószáma.

Szolgáltató a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni.

  1. Egyebek

A Weboldalon való vásárlás feltételezi a Vevő részéről az Internet technikai és műszaki korlátainak ismeretét és a technológiával együtt járó hibalehetőségek elfogadását.

A Szolgáltató nem felelős semmilyen kárért, amely a Weboldalra való csatlakozás miatt következett be. A Vevőt terheli a számítógépe, illetve az azon található adatok védelmének kötelezettsége.

A Szolgáltató a Vevő által rendelkezésre bocsátott adatokat az Adatvédelmi tájékoztatóban foglaltak szerint kezeli.

Az ÁSZF hatálybalépésének időpontja: 2019. 03. 01.